Utilitzem galetes pròpies i de tercers per a finalitats analítiques, estadístiques i per mostrar-te publicitat personalitzada sobre la base d'un perfil elaborat a partir dels teus hàbits de navegació (per exemple, pàgines visitades). Si vols més informació, pots obtenir-la fent clic a la nostra Política de galetes. Pots acceptar totes les galetes prement el botó "Acceptar" o personalitzar la teva elecció fent clic a CONFIGURAR O REBUTJAR EL SEU ÚS.
Necessites més informació? T'ajudem
I a més, gaudeix de tots aquests avantatges:
Targeta Combo2
Gaudeix de la nostra targeta Combo Professional sense comissió d'emissió i manteniment, amb dues cares: una cara per a les teves despeses professionals i una altra cara per a les personals.Servei Despreocupa't
Vols traspassar els productes o rebuts que mantens en altres entitats? Fes-ho de la manera més còmoda:
- Sense passar per l'oficina
- Des de qualsevol dispositiu
Transferències nacionals gratis
Cap de les transferències nacionals a través de bankinter.com no tenen comissió. Tampoc pagaràs res per l'ingrés de xecs.
Targeta Combo Professional
Dues cares, dues targetes, dos extractes2.
- Les teves despeses personals i professionals separades i ordenades
- Per pagar totes les compres
- Podràs triar com vols pagar
Si treballes per compte propi, ara per fi pots tenir una alegria: tens un compte, amb tot i com el de tothom.
contracta sobre contracta compte professionalMés serveis, més avantatges
Consulta Condicions del compte Condicions del compte
Condicions del Compte Professional
La remuneració del Compte Professional és del 4,94% nominal el primer any (5% TAE). Durant el segon any la remuneració serà de l'1,99% nominal (2% TAE). La TAE s'ha calculat tenint en compte que el Compte Professional no té comissió. A l'import resultant de cada liquidació semestral se li aplicarà el percentatge de retenció que preveu la normativa tributària aplicable en considerar-se rendiments de capital.
El saldo màxim diari a remunerar no superarà els 5.000 €.
El compte començarà a remunerar en el moment en què es registri el primer ingrés per un import igual o superior al que hagis declarat en la sol·licitud.
Requisits necessaris per obtenir els avantatges de la promoció
Obrir un Compte Professional a Bankinter sempre dins de les dates de la promoció. Ha de ser una persona física amb ingressos professionals des de 800 €/mes, resident a Espanya, que no s'hagi beneficiat d'aquesta remuneració en cap moment o que no sigui ni hagi estat titular d'un Compte Nòmina/Pensió/Professional a Bankinter durant els 12 mesos anteriors al moment de la contractació del compte.
És necessari el càrrec d'almenys tres rebuts domiciliats al trimestre al teu Compte Professional.
El termini màxim per realitzar el primer ingrés des del moment en què obris el Compte Professional és de tres mesos. Si després d'aquest temps no es produís l'ingrés, el compte perdria la condició de Compte Professional i també els avantatges, productes i serveis associats.
No es podran beneficiar d'aquesta promoció els empleats i agents col·laboradors del Grup Bankinter.
Es consideren ingressos vàlids al Compte Professional els que es realitzin mitjançant xec o transferència, remeses i TPV. No es tenen en compte els ingressos en efectiu i s'accepta la suma d'ingressos.
La targeta del titular o els titulars que percebin els seus ingressos professionals associada al Compte Professional ha d'estar activa, entenent com a tal que es facin almenys tres moviments de pagament al trimestre.
Consulta Preguntes freqüents Preguntes freqüents
Quina documentació necessito per obrir el Compte Professional?
Fotocòpia del NIF del titular o dels titulars del compte.
Fotocòpia de l'última nòmina.
Què he de fer per traslladar els rebuts domiciliats al meu nou compte?
Molt poc, només has de facilitar-nos una còpia de cadascun d'ells i signar el document d'autorització per al canvi de domiciliació. Nosaltres ens encarreguem de la resta. Pots fer-ho a través de qualsevol de les nostres oficines o a través de la banca telefònica facilitant-nos les teves dades: 91 657 88 00.
Puc retirar efectiu amb la targeta?
Podràs disposar d'efectiu a dèbit i sense cap tipus de comissió3 a més de 17.000 caixers. A tots els de: Bankinter, Grupo Cajas Rurales, Deutsche Bank, Grupo Cajamar, Laboral Kutxa, Banca March, Targo Bank, Euro Automatic Cash, Euronet i tota la xarxa de caixers d'Euro 6000: CajaSur Banco, EVO Bank, CECABANK, CARDTRONICS, Caixa Ontiyent, Liberbank, Liberbank Banco de Castilla-La Mancha, Colonya Caixa Pollença, ABANCA, Ibercaja, Kutxabank, Unicaja i EspañaDuero.
Puc disposar de talonari?
Sí, pots sol·licitar-lo de manera gratuïta.
Un client pot ser titular de més d'un Compte Professional?
Sí, si es compleixen els requisits dels dos comptes, fins a un màxim de dos Comptes Professionals (cal informar el titular que ingressa; només és permès estar informat en un compte com a titular que ingressa) o un Compte Professional + un Compte No-Nòmina. Un client només pot ser titular d'un compte remunerat i com a màxim de dos comptes corrents bonificats. A aquests efectes, s'entén per compte corrent bonificat aquell compte corrent que tingui condicions econòmiques especials com ara targetes de crèdit gratuïtes i sense comissions. Aquesta limitació també és aplicable a qualsevol altre compte remunerat, bonificat o amb condicions especials que Bankinter pugui comercialitzar en el futur.
INFORMACIÓ D'INTERÈS
- Veure llista dels serveis més representatius associats a un compte de pagament
- Document informatiu de comissions de Compte Professional
- CONSULTA LA FITXA D'INFORMACIÓ PRECONTRACTUAL COMPTE PROFESSIONAL
- Veure condicions generals de comptes corrents
-
Desplega/Replega text legal1 Compte Professional 5%: promoció vàlida fins al 30/06/2021 o fins a un màxim de 40.000 comptes nous per a clients nous i existents amb ingressos professionals des de 800 € que actualment no estiguin domiciliats a Bankinter, persones físiques, residents a Espanya, que no s'hagin beneficiat d'aquesta remuneració en cap moment o que no siguin ni hagin estat titulars d'un Compte Nòmina/Pensió/Professional a Bankinter durant els 12 mesos anteriors al moment de la contractació del compte. Un client només pot ser titular d'un compte remunerat i com a màxim de dos comptes corrents bonificats. A aquests efectes, s'entén per compte corrent bonificat aquell compte corrent que tingui condicions econòmiques especials com ara targetes de crèdit sense comissió d'emissió i manteniment i sense comissions al compte. Saldo màxim a remunerar: 5.000 €. Primer any: tipus d'interès nominal anual del 4,94% (5% TAE). Segon any: tipus d'interès nominal anual de l'1,99% (2% TAE). Liquidació semestral. Exemple per a saldo a Compte Professional diari de 5.000 €, calculat per a un període de liquidació de 180 dies, remuneració bruta: 1r semestre, 121,81 €; 2n semestre, 121,81 €; 3r semestre, 49,07 €; 4t semestre, 49,07 €. Per accedir i conservar els avantatges del nostre Compte Professional, a més de mantenir el nivell d'ingressos declarat, serà necessari el càrrec de com a mínim tres rebuts domiciliats en el trimestre i que la targeta associada al Compte Professional estigui activa, entenent com a tal que es facin almenys tres moviments de pagament al trimestre. El termini màxim per fer el primer ingrés, que haurà de ser igual o superior al declarat com a ingrés professional (no es tindran en compte els ingressos d'efectiu), serà de tres mesos des de la contractació del Compte Professional.
-
Desplega/Replega text legal2 Targeta emesa i finançament ofert per Bankinter Consumer Finance, EFC, SA, entitat de pagament híbrida amb sistema de salvaguarda consistent en el dipòsit dels fons en un compte a la vista i separat obert a Bankinter, SA, registrada al Banc d'Espanya amb el núm. 8832, amb domicili social en Avda. de Bruselas 12, 28108 Alcobendas (Madrid) i inscrita en el Registre Mercantil de Madrid al tom 22.729, foli 181, full núm. M-259543 i amb CIF núm. A82650672.
-
Desplega/Replega text legal3 En les retirades d'efectiu a dèbit, independentment de l'import extret, Bankinter no cobrarà cap comissió, sempre que es facin des de qualsevol dels caixers Bankinter o d'alguna de les entitats següents: Grupo Cajas Rurales, Deutsche Bank, Grupo Cajamar, Laboral Kutxa, Banca March, Targo Bank, Euro Automatic Cash, Euronet i tota la xarxa de caixers d'Euro 6000: CajaSur Banco, EVO Bank, CECABANK, CARDTRONICS, Caixa Ontiyent, Liberbank, Liberbank Banco de Castilla-La Mancha, Colonya Caixa Pollença, ABANCA, Ibercaja, Kutxabank, Unicaja i EspañaDuero.