Utilitzem galetes pròpies i de tercers per a finalitats analítiques, estadístiques i per mostrar-te publicitat personalitzada sobre la base d'un perfil elaborat a partir dels teus hàbits de navegació (per exemple, pàgines visitades). Si vols més informació, pots obtenir-la fent clic a la nostra Política de galetes. Pots acceptar totes les galetes prement el botó "Acceptar" o personalitzar la teva elecció fent clic a CONFIGURAR O REBUTJAR EL SEU ÚS.
Finançament per a comunitats de propietaris
Verd, com t'estimo, verd.
Verd i sense derrames.
Per això hi ha el Préstec Comunitats,1 un préstec, que pots tramitar amb Bankinter o amb el nostre soci IESA a través de Gesfincas.net, dissenyat per oferir finançament a les comunitats de propietaris que vulguin emprendre reformes de millora i també reformes energètiques.
- La teva comunitat no disposa de fons suficients? Préstec Comunitats.

Sol·licitud i procés 100% en línia
Sense passar per la notaria
Finançament fins al 100%
I fins a 12 anys

Què podreu finançar?
Aquí tens alguns exemples:
- Instal·lació de panells solars fotovoltaics.
- Instal·lacions d'ascensors i rampes.
- Canvi de calderes centrals.
- Substitució de lluminàries per sistema LED.
- Instal·lació de punts de recàrrega per a cotxes elèctrics.
- Instal·lacions repartidores de cost.
Sol·licitar-lo és molt senzill.
Podeu fer-nos arribar la vostra sol·licitud a través de la bústia en línia o, si ho preferiu, contactant amb qualsevol de les nostres oficines on resoldran qualsevol dubte que pugueu tenir. A la pestanya inferior trobareu el detall de la documentació que haureu d'aportar.
També pots sol·licitar-lo a través del teu administrador, a través de Gesfincas.net
Un préstec per posar-vos d'acord, per fi, en la propera junta de veïns.
Consulta Documentació necessària Documentació necessària
Per a la sol·licitud i formalització del préstec, caldrà aportar la documentació que us detallem a continuació:
- CIF de la comunitat i fotocòpia del DNI del president.
- Còpia de l'acta de la junta de propietaris certificada pel secretari o l'administrador en què es detalli:
- - Conformitat amb el projecte a realitzar per part de la comunitat.
- - Conformitat per a la sol·licitud i signatura futura del finançament amb Bankinter.
- Certificat per part de l'administrador de la morositat de la comunitat en què s'aporti el detall dels imports deguts pels diferents propietaris.
- Darrera acta de tancament de comptes.
- Pressupost detallat de la instal·lació a finançar.
Consulta Condicions Condicions
- Sigui quin sigui el teu banc.
- Termini d'amortització: fins a 12 anys.
- Sense intervenció notarial fins a 300.000 €.
- Amortització: mensual.
Informació D'Interés
-
Desplega/Replega text legal1 Totes les operacions de finançament estan subjectes a l'anàlisi i l'aprovació o la denegació per part de l'Entitat. Finançament ofert per Bankinter Consumer Finance EFC, SA, establiment financer de crèdit inscrit al Banc d'Espanya amb el núm. 8832, amb domicili social a Av. de Bruselas, 12, 28108 Alcobendas (Madrid) i inscrit al Registre Mercantil de Madrid, al tom 22.729, foli 181, full núm. M-259543, i amb CIF número A82650672.