Traspàs d'EPSV: oferta vàlida de l'01/05/2026 fins al 31/07/2026. La bonificació consistirà en l'abonament d'una de les 2 opcions següents (excloents entre si): 5% (0,98% TAE calculada a 5 anys) per a traspassos de plans de previsió si l'import és igual o superior a 25.000 €, o 3,5% (0,69% TAE calculada a 5 anys) per a traspassos de plans de pensions si l'import és inferior a 25.000 € i igual o superior a 1.000 €. Aquesta mateixa bonificació (3,5%) també s'aplicarà als traspassos la destinació dels quals, independentment de l'import, sigui el pla de previsió Bk Dinero o el pla de previsió Bk Renta Fija. Es bonifica el saldo corresponent al net de traspassos d'entrada i de sortida sol·licitats durant el període de la promoció.
Es bonificarà amb un 0,5% addicional a les bonificacions anteriors si, a més del traspàs i de forma simultània, el client dona d'alta per primera vegada una aportació periòdica mensual al pla de previsió per un import igual o superior a 100 €. Aquesta aportació s'ha de fer efectiva entre l'01/05/2026 i el 31/07/2026, i s'ha de mantenir durant un mínim de 12 mesos. La bonificació resultant serà: 5,5% (1,08% TAE calculada a 5 anys) per a traspassos de plans de previsió iguals o superiors a 25.000 € i 4% (0,79% TAE calculada a 5 anys) per a traspassos de plans de pensions si l'import és inferior a 25.000 € i igual o superior a 1.000 €. Aquesta mateixa bonificació (4%) també s'aplicarà als traspassos la destinació dels quals, independentment de l'import, sigui el pla de previsió Bk Dinero o el pla de previsió Bk Renta Fija si es compleix el requisit de donar d'alta l'aportació periòdica esmentada en aquest paràgraf.
S'abonarà l'11 de setembre del 2026 (excepte aquells que per demora en la gestió de l'entitat ordenant arribin a Bankinter més tard del 20 d'agost del 2026).
El període de permanència de la participació en el pla de previsió de Bankinter Previsión, EPSV Individual és fins as 31/07/2033. L'import màxim de bonificació serà de 8.000 € bruts. L'abonament d'aquesta bonificació té la consideració de rendiment del capital mobiliari, per tant, sobre l'import brut es practicarà la retenció fiscal corresponent i al compte abonarem l'import net resultant.
Si durant el període de permanència establert el client redueix els drets consolidats/econòmics existents en la data de bonificació d'aquesta campanya, per algun dels motius següents: traspàs (total o parcial) a una altra entitat, traspàs al pla de previsió anunciat al punt anterior, o per rescat dels drets consolidats/econòmics, estarà obligat a tornar l'import brut total de la bonificació rebuda.
Bankinter Previsión Entidad de Previsión Social Voluntaria Individual; soci promotor: Bankinter, SA; gestor: Bankinter Seguros de Vida, SA de Seguros y Reaseguros.